و مشکلی که واقعا خود من بودم ...

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۴۶ ق.ظ



من هدف را درست انتخاب کرده بودم میرزا، هدفم پر بود از پاکی، مثل کف دست. آنقدر  بالا بود که حتی پر جبرئیل را هم می سوزاند. امّـا امان از مسیر...



امان از نقض بند "فعفّ"



امان از نشان کردن قله و سر درآوردن از درّه ...



امان از مـــــن!


من


عشق


ثم ما عفّ _مثل من..._


ثم مات


مات میته جاهلیه





_______________________________


هی بگو با خودت، مثل دوا، هر روز، هر ساعت:

تـ

ـنـ

ـهـ

ـا


بـ

ـنـ

ـا

یـ

ـی


کـ

ـه


ا

گـ

ـر


بـ

ـلـ

ـر

ز

د


مـ

ـحـ

ـکـ

ـم

تـ

ـر


مـ

ـی

شـ

ـو

د


د

ل


ا

سـ

ـت

.

.

.


  • . هـــــــــــارِب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">